Et callcenter
Den evindelige søgen efter forbedringer, er det, der gør den absolutte forskel på vindere og tabere i erhvervslivet. Sådan er det, og det er især gældende, når vi taler om virksomheder, der opererer i ret homogene markeder som for eksempel håndværksfirmaer, konsulentvirksomheder etc. Altså virksomheder der leverer mere eller mindre ens ydelser set med kundernes øjne. Og der er især ét område, hvor der virkelig er tale om lavt hængende frugter at plukke for dem, der vil:
Telefonpasning!
Når man først har søgt lidt rundt i telefonbogen (ja, der er faktisk stadig nogle få, der bruger den) eller på Google efter en håndværker eller hvad man nu skal bruge, er det næste naturlige skridt at tage telefonen og ringe op. Det er så her, at langt de fleste små virksomheder fejler og undlader at lukke de nemme kunder!
Alt for ofte får man nemlig en telefonsvarer eller endnu værre: Telefonen ringer blot ud uden at blive taget.
Nogle gange efterlader man så en besked på svareren – men altid med en sådan lidt ulden fornemmelse og uro over, om man mon bliver ringet tilbage til.
Langt de fleste af os – mig selv inklusive – lægger IKKE en besked. Vi finder i stedet den næste udbyder, og igen den næste osv., til der er et levende menneske, der besvarer vores opkald om at få lov at blive kunde.
Et callcenter er løsningen
Hvis et firma ikke selv har kapaciteten til en absolut ufejlbarlig telefonpasning i åbningstiden, er den bedste løsning at indhyre et call center til at forestå den nødvendige telefonpasning. Det kan du læse mere om, hvad indebærer her: https://www.topcall.dk/telefonpasning/
Ved at benytte den slags professionelle kræfter, der kan klare alt fra simpel beskedmodtagelse over ordremodtagelse til decideret kundeservice, opnår man som mindre erhvervsdrivende en soleklar konkurrencefordel, som faktisk koster forbavsende lidt at have.
For langt de fleste små og mellemstore virksomheder skal der blot én enkelt ny kunde til månedligt, før der er tjent mere ind, end hvad denne service koster at købe!
Og sådan helt fortroligt: De fleste firmaer, der benytter for eksempel Topcall, får langt mere end én ny kunde ekstra om måneden!